Løn

Der er mange poster, der skal bogføres, når dine medarbejdere skal have udbetalt løn; feriepenge, pensionsbidrag og overtidsbetaling er blot nogle af de elementer, der kræver opmærksomhed og ressourcer.

Med mange års erfaring i at styre bogholderi, administration og løn tilbyder vi netop den hjælp til din virksomhed, der betyder, at du kan fokusere på virksomhedens kerneopgaver.

Vi tilbyder alt inden for lønadministration, der omfatter håndtering af lønudbetaling til dig og dine medarbejdere, herunder:

  • Rettidig afregning af løn
  • Løn og pension i henhold til overenskomster
  • Indberetning af lønoplysninger til SKAT
  • Beskatning af personalegoder

Aftalen fungerer således, at du med faste intervaller sender os en mail indeholdende en bruttooversigt, og så klarer vi resten.

Ønsker du at høre mere om, hvordan vi kan yde assistance til din lønadministration, så kontakt os hos Business Supporting for mere information.

Do you want to know more about what we can do for your business?

Enter your name and phone number and we will get back to you as soon as possible.